banner aiskrim

create your own banner at mybannermaker.com!

TERBAIK

MEMBESARKAN PAYUDARA DAN PENIS





FIRMING CREAM MEMBESARKAN PAYUDARA DAN PENIS
























Firming Cream

Kelapa Dara








Isteri guna Suami ternganga

Suami guna Isteri gembira tak terkata

begitulah hebat barangan BioAsli




CODE : FC 




Harga RM65.00


 AMER 017-6336 190


Ingredients




Ekstrak Commiphora Mukul, Ekstrak Pueraria Mirifica, Ekstrak buah Kigelia Africana, Ekstrak Opuntia Ficus-indica Stem, Ekstrak Aloe Vera, Glycerine, Minyak Kelapa Dara Pewangi, Air R.O.




“ Saiz dan kontur yang lebih baik tanpa pembedahan, untuk mereka yang selalu menginginkan bentuk serta saiz payudara yang besar. Gabungan herba yang menjanjikan kepuasan tanpa sebarang luka, pembedahan plastik atau silikon ”. 
























FUNGSI:




-Menegangkan payudara seperti botox 

-Mencerahkan tona warna dan menyegarkan payudara 


-Anti penuaan 


-Anti kedut 


-Menganjalkan


-Meremajakan bentuk tubuh 


-Membesarkan dan menegangkan payudara. 


-Menjadikan kulit lebih muda dan cantik terutama di kawasan payudara 


-Bertindak sebagai anti penuaan (pada bahagian yang dirawat) 


-Membantu perjalanan darah 


-Mengurangkan kedut dan masalah tahi lalat 


-Memelihara kulit, Anti-kanser payudara




Herba Khazanah Alam
Firming Cream
Produk Terpanas Tahun 2010
























Ujian sampel




Sebelum pihak Bioasli mengeluarkan Firming Cream dalam kuantiti dan rekaan bekas yang sebenar,satu sesi ujian telah di lakukan di mana beberapa orang telah dipilih untuk mencuba keberkesanan formula ini secara rawak. Setiap yang terpilih di berikan sampel dengan formula yang sama,seberat 5gram dan di berikan tempoh 5 hari untuk melihat hasilnya. Setelah 5 hari, pihak Bioasli telah memanggil semula mereka untuk di nilai keberkesanannya. Keputusannya :-




Sampel 1 :-




Diberikan kepada 4 orang staf Bioasli yang telah berkahwin. Setelah lima hari menggunakan sampel yang di berikan dan dengan cara yang betul,mereka semua mendapati kesan yang memberangsangkan. Setiap seorang mengalami perubahan yang mencapai matlamat utama penciptaan formula ini untuk pembesaran dan menganjalkan payudara kembali seperti zaman remaja. Mereka berpuas hati dan memberikan 100% kepada produk hebat Bioasli ini.




Sampel 2 :-




Diberikan kepada sepasang suami isteri dan si isteri telah mencubanya. Setelah lima hari,pihak Bioasli telah menanyakan keputusan dari penggunaan formula tersebut dan beliau terus tersenyum lebar. Si suami yang turut serta setelah puas tersenyum menceritakan perubahan ketara yang berlaku ke atas isteri kesayangannya. " saiznya dah berubah jadi lebih menarik dan yang tidak di sangka apabila bahagian puting(nipple) dan sekitarnya berubah menjadi cerah(pink). Masalah jeragat dan rekahan turut hilang setelah menggunakan formula ini" ujar si suami. Setelah produk ini di lancarkan,mereka terus memborong untuk di perkenalkan kepada rakan-rakan dan ahli keluarga.








Testimoni pengguna pertama :-




Seorang ahli Bioasli yang bekerja di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) telah menghabiskan satu bekas Firming Cream dan mendapatkan hasil yang cukup positif.Memberikan lima bintang ke atas keberkesanan produk ini dan kesan yang berlaku pada payudaranya,saiz yang di idamkan dan gebu.Betul-betul berbeza dari sebelum ini.Beliau yakin bahawa produk ini akan menjadi "hot sales" dan rebutan bukan sahaja wanita tapi juga lelaki. Rakan-rakan beliau yang telah di perkenalkan dengan produk ini turut memberikan komen positif dan mereka telah mendapat apa yang mereka inginkan.




Arahan penggunaan:
  • Sapukan Firming Cream pada waktu pagi dan malam
  • Buat urutan secara bulatan (bahagian kanan sapuan mengikut pusingan jam, manakala bahagian kiri sapuan melawan pusingan jam)
  • Buat urutan perlahan dari bawah bahagian payudara arah ke atas, sehingga paras garisan leher.
Nota : Pengguna disarankan  menggunakan produk selama sebulan pada waktu pagi dan malam (sebagai permulaan), dan sekali sehari untuk mengekalkan atau pemeliharaan. Produk ini diformulasikan secara khusus (tidak melekit) agar pengguna tidak perlu menunggu sebelum memakai pakaian.


 AMER 017-6336 190