banner aiskrim

create your own banner at mybannermaker.com!

TERBAIK

Kopi Kelapa Dara (KKD).

Bookmark and Share



Untuk Lelaki dan Wanita yang bermasalah spt
Pesakit urat saraf spt stroke.
kurang nafsu syahwat.
cepat pancut.
tak cukup keras atau tegap






Kopi Kelapa Dara (KKD)
RM55 Sekotak.8paket.


Penghantaran PERCUMA

 AMER 017-6336 190

Mengandungi HERBA-HERBA MEWAH.

Tribulus terrestris.

American Ginseng
Ginkgo Biloba
Horny Goat Weed

Anggun Saw Palmetto




KHASIAT KOPI KELAPA DARA.
  • Melancarkan pengaliran darah ke penis.

Membantu merawat urat saraf,contohnya pesakit stroke.

  • Meningkatkan potensi seksual lelaki.

  • Membantu merawat Masalah Prostat.

  • Menggandakan tenaga dalaman.

  • Lebih AKTIF daripada Biasa.

  • Mengandungi Tribulus terrestris yang Digunakan dalam kes mati pucuk dan spermaturia kerana ianya membantu untuk meningkatkan luteinising hormone(LH) memperbaiki pensistensisan hormon testikular seks lelaki. Jadi, ianya merupakan pembangkit syahwat secara semulajadi.


  • Tribulus terrestris Mengandungi sterols seperti betasitosterol atau stigma. Bahan ini melindungi prostat daripada membengkak dan dalam kombinasi dengan X steroidal saponins, melindungi prostat daripada kanser.
  • Membantu sakit batu karang dan kencing tidak lawas.


  • Mempunyai Herba Horny goat weed atau nama saintifiknya epimedium sagittatum adalah antara herba yang bertindak sebagai agen afrodisiak yang boleh meningkatkan keinginan seks termasuk menambah penghasilan libido bagi lelaki dan wanita, memperbaiki tahap ereksi lelaki, mengembalikan keinginan seks, melegakan kelesuan dan membantu melegakan gejala akibat menopause bagi wanita seperti kemurungan, kurang minat terhadap seks dan kekeringan faraj.


Sijil Halal : Kopi Kelapa Dara


No Siri : BL/HFC/MY-P:023/08

Tarikh dikeluarkan : 17 JANUARY 2008

Tarikh Tamat : 16 JANUARY 2009

Dikeluarkan untuk Syarikat : DESAKU TRADING

Dikeluarkan oleh : HALAL FOOD COUNCIL S.E.A

Malaysia & Asia Region




Sijil Analisa Kopi Kelapa Dara Bioasli :

Ianya mengesahkan produk Kopi ini

bebas dari campuran bahan kimia(dadah) terlarang.

Perhatian : Sampel untuk analisa ini diambil

secara rawak tanpa pengetahuan pengilang.

Syarikat menjamin akan standard kualiti produk KKD ini.







TESTIMONI KOPI KELAPA DARA.















Meroyan - Termenung, Kuat cemburu & tiada " mood " bersama suami.

Nama minta dirahsiakan, Sabak Bernam - Meroyan selpas bersalin

- Saya adalah seorang ibu yang bertuah kerana dikurniakan anak yang ramai. Anak-anak saya dilahirkan dalam jarak yang dekat iaitu setahun atau 2 tahun sekali. Walaubagaimanapun, semasa melahirkan anak yang ke-5, saya telah menjalani pembedahan. Selepas bersalin, saya mengalami masalah tekanan perasaan. Saya banyak menghabiskan masa dengan termenung dan lebih suka menyendiri. Saya jadi hilang keyakinan diri dan berprasangka buruk pada suami (cemburu). Disebabkan itu, hubungan kami suami isteri menjadi dingin. Masalah ini berlarutan sehingga 3 tahun.

Walaubagaimanapun, suatu hari suami saya telah terdengar tentang produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli. Setelah mengetahui tentang khasiat dan kelebihannya, suami menyarankan agar saya mencuba produk ini. Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahannya setelah menghabiskan 1 kotak pertama. Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama suami juga meningkat dan hubungan saya dan suami semakin mesra dan kembali seperti dulu. Kini, saya masih mengamalkan produk ini mengikut dos yang dicadangkan.






Strok

Bahagian kiri badan

Berikut ialah pengakuan En. Aziz yang mengalami serangan angin ahmar di sebelah kiri.

Kesan rawatan awal : 1-5 jam pertama bahagian yang mengalami strok menjadi lemah. Hari ke-3 minum, rasa lemah di bahagian strok semakin berkurangan. Hari seterusnya, rasa lemah badan semakin hilang, hanya kepala terasa sedikit berdengung. Terbukti tahap kesihatan dan kekuatan tenaga batin semakin meningkat ( lihat klip video).

Setelah mengamalkan minum kopi kelapa dara, terbukti banyak perubahan terhadap tahap kesihatan (bertambah sihat). Disebabkan itu, saya telah mengesyorkan produk ini kepada menantu untuk mencuba 1 peket. Keesokannya, menantu telah mengajak saya berkunjung ke pejabat Desaku untuk mendapatkan produk Kopi Kelapa Dara setelah terasa kesan dan perbezaannya (rasa lebih sihat dan bertenaga). Untuk melihat keadaan saya, sila klik di bahagian video.





Penyakit


Saraf ( Parkinson )

En. Hassan Tamam, Kg. Sg. Tengar - Penyakit Saraf (Parkinson)

- Saya menghidap penyakit saraf (parkinson). Setiap kali solat, saya hanya dapat bertahan untuk berdiri sehingga rakaat ke-2, kemudian saya akan terus duduk untuk meneruskan solat. Disebabkan menghidap penyakit ini, keinginan seks saya menurun. Walaubagaimanapun, setelah mengambil 2 kotak produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli bersama dengan Kapsul Minyak Kelapa Dara + Habbatus Sauda (pagi 4 biji CVCO, petang 1 peket kopi & malam 4 biji CVCO), seminggu kemudian saya benar-benar merasai perubahannya. Alhamdulillah, keadaan saya yang terketar-ketar beransur hilang, badan saya berasa lebih bersemangat (sihat) dan kemampuan seksual saya meningkat. Oleh sebab itu, saya telah datang sekali lagi ke pejabat Desaku untuk membeli 2 kotak kopi dan sebotol CVCO. Kini, saya masih lagi mengamalkan produk-produk ini secara berterusan sebagai satu ikhtiar untuk meningkatkan tahap kesihatan saya.



 AMER 017-6336 190